УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ В ІННОВАЦІЙНІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.53920/ES-2022-4-9Ключові слова:
конкурентоспроможність, управління конкурентоспроможністю, конкурентні переваги, інноваційна стратегія, стратегічне мисленняАнотація
В статті запропоновано авторське бачення поняття управління конкурентоспроможністю в інноваційній стратегії підприємства. Розглянуто підходи до поняття «управління конкурентоспроможністю». Актуалізований інноваційний вплив на рівень конкурентоспроможності й формування конкурентних переваг підприємства в умовах змін. Доведений перехід від традиційних поглядів на конкурентоспроможність підприємства і його конкурентні переваги в бік інтелектуалізації виробничих процесів згідно з концепцією «Індустрія 4.0». Окреслено пріоритети, на яких має ґрунтуватися парадигма управління конкурентоспроможністю підприємства для формування і реалізації його інноваційної стратегії.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
27.12.2022
Як цитувати
ТЮХТЕНКО, Н. А. . (2022). УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ В ІННОВАЦІЙНІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА. Economic Synergy, (4), 118–128. https://doi.org/10.53920/ES-2022-4-9
Номер
Розділ
Подання