УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ В ІННОВАЦІЙНІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Наталія Анатоліївна ТЮХТЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.53920/ES-2022-4-9

Ключові слова:

конкурентоспроможність, управління конкурентоспроможністю, конкурентні переваги, інноваційна стратегія, стратегічне мислення

Анотація

В статті запропоновано авторське бачення поняття управління конкурентоспроможністю в інноваційній стратегії підприємства. Розглянуто підходи до поняття «управління конкурентоспроможністю». Актуалізований інноваційний вплив на рівень конкурентоспроможності й формування конкурентних переваг підприємства в умовах змін. Доведений перехід від традиційних поглядів на конкурентоспроможність підприємства і його конкурентні переваги в бік інтелектуалізації виробничих процесів згідно з концепцією «Індустрія 4.0». Окреслено  пріоритети, на яких має ґрунтуватися парадигма управління конкурентоспроможністю підприємства для формування і реалізації його інноваційної стратегії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

27.12.2022

Як цитувати

ТЮХТЕНКО, Н. А. . (2022). УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ В ІННОВАЦІЙНІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА. Economic Synergy, (4), 118–128. https://doi.org/10.53920/ES-2022-4-9

Номер

Розділ

Подання