ЦИФРОВІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.53920/ES-2023-1-3

Ключові слова:

цифровізація економіки, антикризове управління, готельно-ресторанний бізнес, цифрові інновації, мобільні застосунки

Анотація

У статті досліджено та запропоновано шляхи підвищення ефективності впровадження цифрового інструментарію для антикризового управління підприємствами готельно-ресторанного бізнесу. Актуалізовано роль «цифрової» економіки як ключового двигуна конкурентоспроможності, продуктивності, інновацій та економічного зростання підприємств України в глобальному «цифрово-економічному» середовищі. Доведено значення програм «Індустрія 4.0» та «Індустрія 5.0» в контексті розвитку готельно-ресторанного бізнесу. Визначено основні напрями цифровізації підприємств готельно-ресторанної сфери в кризових ситуаціях: упровадження моделей і методів цифровізації; використання мобільних додатків для оптимального  доступ до інтернету працівників та клієнтів; використання смарт-технологій тощо. Означене вище актуалізує можливості підприємств готельно-ресторанного бізнесу завдяки ефективній промоції реалізовувати пріоритетні завдання їх антикризової  стратегії діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

31.03.2023

Як цитувати

БУРАК, В. Г., & ТЮХТЕНКО, Н. А. (2023). ЦИФРОВІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ. Economic Synergy, (1), 32–47. https://doi.org/10.53920/ES-2023-1-3

Номер

Розділ

Подання