ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КРЕАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.53920/ES-2021-1-6Ключові слова:
креативна економіка, креативність, креативний процес, маркетинг, креативний маркетингАнотація
У статті на основі дослідження розуміння креативності (виділені рівні її здійснення та охарактеризовані її ознаки) та маркетингу на сучасному етапі становлення креативної економіки наведений процес алгоритм реалізації креативного процесу в маркетингу. Вивчено підходи до розуміння поняття «креативний маркетинг» як закордонних, так і вітчизняних вчених, в наслідок чого зроблений висновок, що дана дефініція не є усталеною, а також є відносно новою, складною та багатоаспектною, потребує уточнення та доповнення. На основі чого запропоноване власне тлумачення поняття «креативний маркетинг». Також в статті виділені відмінні риси, принципи та інструменти креативного маркетингу, на основі який запропонований процес формування та реалізації креативного маркетингу в умовах креативної економіки.