СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Дмитро Володимирович ХЛИНІН Заклад вищої освіти «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая» https://orcid.org/0009-0004-7567-906X
  • Владислав Валерійович НОВАСАРДОВ Заклад вищої освіти «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая» https://orcid.org/0009-0000-7126-4693

DOI:

https://doi.org/10.53920/ES-2025-1-18

Ключові слова:

управління, підприємство, стратегія, конкурентоспроможність, якість, продукція, система

Анотація

Актуальність проведення наукового пошуку щодо забезпечення підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств збільшує своє значення через брак наукових розробок поставленої наукової проблеми саме крізь призму теоретичного аспекту. Наукову та теоретико-методологічну основу наукового дослідження становила сукупність загальнонаукових, спеціальних та міждисциплінарних методів, підходів, прийомів та принципів наукового дослідження. У статті запропоновано науковий аналіз сучасного визначення сутності конкурентоспроможності, визначено чинники, що впливають на схильність споживачів до підприємства та його продукції. Показано, що для забезпечення ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства пріоритетною є увага щодо раціонального використання ресурсів фірми, що безпосередньо формують її конкурентоспроможність.
Система управління якістю є стратегічним інструментом, який безпосередньо впливає на конкурентоспроможність підприємства. Її ефективне впровадження сприяє підвищенню продуктивності, зменшенню витрат, покращенню репутації компанії та зміцненню її позицій на ринку. У сучасних умовах підприємства, що ігнорують необхідність управління якістю, ризикують втратити свої конкурентні переваги.

Завантаження

##submission.downloads##

Опубліковано

27.03.2025

Як цитувати

ХЛИНІН, Д. В., & НОВАСАРДОВ, В. В. (2025). СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Economic Synergy, (1), 243–254. https://doi.org/10.53920/ES-2025-1-18

Номер

Розділ

Подання