МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

Автор(и)

  • Оксана Олександрівна КАРПЕНКО Заклад вищої освіти «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая» https://orcid.org/0000-0003-2943-1982
  • Євгеній Ігорович МАТВІЙЧУК Державний університет інфраструктури та технологій https://orcid.org/0009-0007-4650-9936

DOI:

https://doi.org/10.53920/ES-2024-1-3

Ключові слова:

цифрова трансформація, конкурентоспроможність, конкурентоспроможність, діджитал-маркетинг, інструменти, підприємство, інновації, цифрові технології

Анотація

Стаття присвячена дослідженню маркетингових інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах цифрової трансформації. Сьогоднішній бізнесовий ландшафт швидко змінюється через процес цифрової трансформації. Цифрові технології впливають на всі аспекти діяльності підприємств і вимагають від них гнучкості та високої швидкості реагування на зміни. У таких умовах забезпечення конкурентоспроможності стає ключовим завданням для будь-якого підприємства. Для забезпечення конкурентоспроможності підприємства повинні бути готові до впровадження нових технологій та процесів, що можуть допомогти покращити їхню продуктивність та ефективність. Однією з ключових стратегій для забезпечення конкурентоспроможності в умовах цифровізації економіки є активне використання інструментів діджитал-маркетингу. Охарактеризовано та визначено особливості сучасних інструментів діджитал-маркетингу. Щоб успішно конкурувати в цифровій економіці, підприємствам необхідно активно використовувати ці технології і постійно адаптувати свої маркетингові стратегії до змін у споживчій поведінці та технологічних трендах. Завдяки цьому вони зможуть зберігати свою конкурентоспроможність і забезпечувати стабільний розвиток у сучасних умовах.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

31.03.2024

Як цитувати

КАРПЕНКО, О. О., & МАТВІЙЧУК, Є. І. (2024). МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ. Economic Synergy, (1), 31–43. https://doi.org/10.53920/ES-2024-1-3

Номер

Розділ

Подання