МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.53920/ES-2024-1-3Ключові слова:
цифрова трансформація, конкурентоспроможність, конкурентоспроможність, діджитал-маркетинг, інструменти, підприємство, інновації, цифрові технологіїАнотація
Стаття присвячена дослідженню маркетингових інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах цифрової трансформації. Сьогоднішній бізнесовий ландшафт швидко змінюється через процес цифрової трансформації. Цифрові технології впливають на всі аспекти діяльності підприємств і вимагають від них гнучкості та високої швидкості реагування на зміни. У таких умовах забезпечення конкурентоспроможності стає ключовим завданням для будь-якого підприємства. Для забезпечення конкурентоспроможності підприємства повинні бути готові до впровадження нових технологій та процесів, що можуть допомогти покращити їхню продуктивність та ефективність. Однією з ключових стратегій для забезпечення конкурентоспроможності в умовах цифровізації економіки є активне використання інструментів діджитал-маркетингу. Охарактеризовано та визначено особливості сучасних інструментів діджитал-маркетингу. Щоб успішно конкурувати в цифровій економіці, підприємствам необхідно активно використовувати ці технології і постійно адаптувати свої маркетингові стратегії до змін у споживчій поведінці та технологічних трендах. Завдяки цьому вони зможуть зберігати свою конкурентоспроможність і забезпечувати стабільний розвиток у сучасних умовах.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
31.03.2024
Як цитувати
КАРПЕНКО, О. О., & МАТВІЙЧУК, Є. І. (2024). МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ. Economic Synergy, (1), 31–43. https://doi.org/10.53920/ES-2024-1-3
Номер
Розділ
Подання