ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ МІЖНАРОДНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Іванна Іванівна СТРІЛОК Державний університет інфраструктури та технологій https://orcid.org/0000-0002-4689-2839
  • Ростислав Олегович ЦИБКО Державний університет інфраструктури та технологій

DOI:

https://doi.org/10.53920/ES-2024-1-6

Ключові слова:

комунікаційний менеджмент, міжнародні підприємства, міжкультурна комунікація, комунікаційна діяльність, комунікаційна стратегія

Анотація

Сучасні тенденції розвитку теоретичних засад комунікаційного менеджменту міжнародних підприємств свідчать про значні зміни та трансформації у цій сфері. З одного боку, усталені принципи, такі як прозорість, чіткість та повага, залишаються важливими для формування ефективних комунікаційних стратегій. З іншого боку, нові фактори, такі як цифрова трансформація, міжкультурна динаміка та етичні міркування вимагають постійної адаптації та інновацій. Глобалізація створила складний ландшафт міжнародних ринків, кожен з яких має свої культурні особливості та комунікаційні вподобання.

У статті окреслено ключові аспекти ефективного комунікаційного менеджменту в міжнародному бізнесі, серед яких створення спільної платформи для обміну інформацією, впровадження стандартів і чітких каналів комунікації, зворотний зв'язок з усіма зацікавленими сторонами та управління знаннями. Також висвітлюється роль комунікаційного менеджменту в мінімізації ризиків та підвищенні конкурентоспроможності компанії.

Досліджено, що управління комунікаціями міжнародних підприємств не статичний, а динамічний процес розвитку принципів, нових технологій та етичних положень, які постійно змінюються. Опанувавши цей складний процес, міжнародні підприємства можуть розкрити весь потенціал комунікації, налагодити зв’язок із зацікавленими сторонами, незважаючи на кордони та культури, і забезпечити своє місце у глобально взаємопов’язаному майбутньому.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

31.03.2024

Як цитувати

СТРІЛОК, І. І., & ЦИБКО, Р. О. (2024). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ МІЖНАРОДНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Economic Synergy, (1), 73–84. https://doi.org/10.53920/ES-2024-1-6

Номер

Розділ

Подання