ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ ПІДПРИЄМСТВА НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.53920/ES-2023-4-8

Ключові слова:

мотиваційний механізм, мотивація, бізнес-процес, життєвий цикл, управління

Анотація

У статті розглянуто сутність поняття «мотиваційний механізм» та проведено аналіз підходів різних авторів до проблеми формування ефективного інструментарію мотивації працівників. Проаналізовано певні закономірності та тенденції у дослідженнях мотиваційного механізму. Мотиваційний механізм розглядають як сукупність, множину видів мотивації задля досягнення результату. Автори акцентують увагу на повторюваності процесу і крім сукупності інструментів спонукання включають у систему інші економічні важелі та інструменти вимірювання результатів мотиваційної діяльності.

Запропоновано визначати мотиваційний механізм як допоміжний бізнес-процес, який відіграє ключову роль у підтримці продуктивності та ефективності працівників у організації.

Описано етапи впровадження мотиваційного механізму на різних стадіях життєвого циклу підприємства. На початкових етапах, де компанія тільки розпочинає свою діяльність, акцентується на стимулюванні творчості та ініціативи працівників, а також на залученні та утриманні висококваліфікованих фахівців. На етапі розширення і розвитку підприємства важливо зосередитися на стабільності та рівні професіоналізму, використовуючи фінансові та кар'єрні стимули. Отже, врахування етапів життєвого циклу підприємства в формуванні мотиваційного механізму є ключем до досягнення гармонії між потребами підприємства та очікуваннями персоналу, сприяючи сталому розвитку та успіху організації.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.12.2023

Як цитувати

ОСИПОВА, Є. Л., & ГОЛОБОРОДЬКО, Г. Я. (2023). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ ПІДПРИЄМСТВА НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ. Economic Synergy, (4), 110–127. https://doi.org/10.53920/ES-2023-4-8

Номер

Розділ

Подання