ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.53920/ES-2021-2-1Ключові слова:
користь, бізнес, складова просування бізнесу, розвиток, можливості, соціальні медіаАнотація
Детерміновано ключову роль впливу соціальних медіа на прогресивний розвиток бізнесу. Ідентифіковано провідні платформи соціальних медіа, якими користуються маркетологи на міжнародному рівні. Наведено дескрипції основних можливостей соціальних медіа для бізнесу (дохід, пізнаваність / розвиток бренду, створення мереж, рекрутинг). Обґрунтовано основні переваги соціальних медіа для бізнесу. Серед цих переваг – покращення розуміння споживачів, покращення обслуговування клієнтів, економічна ефективність, можливість підключення, встановлення поінформованості про бренд та продажі. За результатами аналітичних та емпіричних досліджень запропоновано конституенти просування бізнесу у соціальних мережах. Їх імплементація надасть можливість власниками бізнесу здійснювати стабільну діяльність у короткостроковій та довгостроковій перспективах.